Wednesday, August 11, 2010

به یاد جانباختگان دهه 60 و قتل عام شدگان در سال 67

بیش از سی سال است که چرخ مردم خوار جمهوری اسلامی سرمایه داران دمی از حرکت باز نایستاده است. بهترین فرزندان این خاک دوره بدوره و دسته به دسته زیر تیغ جلادان اسلامی به خاک افتاده اند. ماشین کشتار اما هنوز تشنه خون جوانان ما است. جلادان حقیر می پندارند که ما پایان می گیریم .با حیرت وترس، اما می بینند که ما همچون گندمزاران درو می شویم و باز جوانه می زنیم. یاد ها را نمی شود گرفت وزندانی کرد . یادها را نمی شود اعدام کرد و این یادهاست که مثل نسیم جوانه ها را می رویاند.

حالا بعد از کشتارهای فردی وجمعی ، حکومتی ها دو دسته شده اند .هردو زیر عکس صادر کننده فتوای قتلها می نشینند و یکی فرمان به قتل میدهد و دیگری فرمان به فراموشی تا مرگ خود را به تعویق اندازند. با یاد ها هم در افتاده اند . زیرا که یاد ها به فریاد ها ی خیابانی بدل شده اند. رنجهای میلیونها انسان کارگر و زحمتکش می رود تا به این یادها در آمیزد و طومار سرمایه داران را در هم بپیچد. آنها دلهره دارند . ناز پروردگان خوشبخت و سیر و صاحبان مکنت و سرمایه که از شیره جان ما تغذیه می کنند در هراس از همدیگر خود را به آغوش ما می چپانند. برای کسانی که ماه ها بلکه سالهاست حقوق ناکافی خود را هم دریافت نکرده اند دلبری می کنند. زیر عکس امام جلادان می نشینند ودر مدح سالهای سیاه زندگی ما موعظه های تهوع آور اخلاقی و عاطفی می کنند.

نه دیگر ما داریم بیدارتر می شویم. دستمان دارد به همدیگر میرسد ، داریم متشکل می شویم . همین است که شما را ترسانده است. نزد ما جایی ندارید .ما داریم آرام آرام طلوع می کنیم وغروب شما آغاز گشته است . این تصمیم شما بود تا ما از خون طلوع کنیم .

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران دربیست و دومین سال گرد کشتارشصت و هفت بعنوان همدست توده ها، یاد هزاران جانباخته در راه آزادی را گرامی میدارد . ما برای از میان برداشتن چمهوری اسلامی و لغو مجازاتهای اعدام و شکنجه و برچیدن زندانهای سیاسی تلاش میکنیم. ما از آلترناتیو سوسیالیستی و کارگری در مقابل جمهوری اسلامی دفاع می کنیم.


شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران
استکهلم 
80802010
Mobil: 0701502011

No comments:

Post a Comment