Friday, May 25, 2012

تأسیس انجمن پناهندگان ایرانی‌ در مالزی

پس از سه سال تلاش ، انجمن پناهجویان و پناهندگان ایرانی‌ در مالزی شکل گرفت . این انجمن وابسته به سازمان ملل هست و هدف از برپایی آن رفع مشکلات پناهجویان ایرانی‌ و همچنین بهرهمند کردن پناهجویان ایرانی‌ از حقوق سایر پناهندگان است ، به این راستا جلساتی در انجمن برقرار میشود که در آن وکیلی از سازمان ملل حضور یافته و به امور پناهندگان و پناهجویان رسیدگی کرده و به سوالات آنها پاسخ میدهد ، از همه شما دوستان خواهش می‌کنم با اشتراک گذاشتن این مطلب این را به گوش پناهندگان ایرانی‌ برسانید تا بتواند از حقوق خود بهره‌مند شوند و از حمایت‌های سازمان استفاده کنند.
  
امروز به موّرخ بیست و پنج می‌‌۲۰۱۲ ، نماینده سازمان ملل در محل انجمن حضور یافت و به همراه مترجم تاجیکی به رسیدگی به امور ایرانیان پرداخت




اشخاص با کارت پناهندگی و بدون آن با ورقه پناهجویی میتوانند با در دست داشتن مدارک خود در محل حاضر شوند و نحوه پیشرفت و وضعیت پرونده خود را دنبال کنند ، نحوه کار به این صورت است که پناهندگان شماره پناهندگی خود را به آفیسر میدهد ، سپس وکیل سازمان ملل در جلسه بعدی جزئیات پرونده آنها را پیگیری می‌کند . گفتنی است حضور در محل برای متقاضیان مابین ساعت ۱۱ صبح تا یک و پانزده دقیقه در محل الزامی است ، زمان پاسخگوی از سات یک بعد از ظهر تا ساعت چهار می‌باشد و وقتی‌ که به هر پناهنده اختصاص داده میگردد پنج دقیقه می‌باشد ، به دلیل زیاد بودن متقاضیان الویت با کسانی‌ است که زودتر به محل مراجعه نمایند . محل انجمن فعلا در منطقه امپنگ می‌باشد .

بازم خواهش می‌کنم این مطلب را به اشتراک بگذارید تا به اطلاع بچه‌ها برسد . قرار بعدی ما مورخ هفت یا هشت ماه آتی می‌باشد ،

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. salam , misheh lotfan shomareye tamasi be bandeh jahat e eghdam be panahandegi dar keshvar e malaysia bedin ? kheili vaght e bandeh baraye eghdam mahdod hastesh va niaz be moshavereh az tarigh e shakhs e aghah daram. case ham be dalil e shoghli ke dar sazman dashtam daram.
    khavariali@yahoo.com

    moteshakeram

    ReplyDelete
  3. Malezi keshvar kheyli badi hast baray panahandegi . va az tabaatesh ham in hast ke telefon bezanid javab nemidahand.

    vaghte mahdoode khodetan ra talaf nakonid.

    ReplyDelete